Happiness

Vad många saker det finns som gör mig glad egentligen. Tanken på att det snart är vår, att solen skiner samt att kvällarna blir ljusare och ljusare får mig fullkomligt att sprudla av lycka. En annan sak som verkligen gör mig glad är fotboll. Att se den lycka som finns på en fotbollsplan, hur stor eller liten den än må vara, är ovärderlig. Den värmer verkligen som solen en dag i juni. Happiness, happiness. I dessa evinnerliga tider måste man väl ta tillvara på de ljusglimtar som ges i en annan ganska så mörk värld.

Vad mer att säga, tycka eller raljera om? Tjaa... inte mycket. För tillfället har jag inte så mycket åsikter om saker och ting. Eller åsikter har jag väl. Frågan är bara om det är tillräckligt intressant eller om jag har tillräckligt med kött på benen för att skriva något. Dessutom är det inte något som jag just nu är så där rosenrasande förbannad över. Ni vet, så där sur så man bara måste skriva en rad eller två. Hur omotiverat det än må vara.

Jag är så trött egentligen. På att vara den där människan som tycker en massa. Som blir upprörd över minsta lilla grej. Som kan sånt som ingen annan kan. Helt enkelt trött på att vara den där nörden. I vilket sällskap jag än hamnar är det alltid jag som får epitetet tönt eller nörd. Det slår liksom aldrig fel. Men inte ens den trista grejen kan slå den glädje jag känner idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0