Ojsan

Jag måste ju vara så sjukt dålig vad gäller teknik eller vad som helst. Här har man suttit och skrivit en massa inlägg i godan ro, men så visar det sig att de inte publicerats. Vad säger man liksom? Mitt tekniska jag är vad det aldrig har varit.

Snart har jag läst tre hela terminer på högskolan. Tre terminer... ett och ett halvt år. Nu börjar nedförsbacken eller vad man ska säga. Läskigt värre. Snart kommer man liksom stå där och ska in i arbetslivet. Det som jag nu producerar på en vecka ska jag producera på en dag. Men jag är ju som en kamelont, anpassar mig efter omgivningen så bra att ingen märker av mig. Tyst klättrar jag på väggarna och iaktar allt i min omgivning, med en blick lik en falks och en hörsel likt en hunds. Ojojoj. Inte illa, inte illa. Och bättre kan det ju bara bli.

Weelll... Jag ska inte tråka ut er med allt för långa utmålanden om mig själv eller mina tankar eller vad som helst som jag tänker på. Istället ska jag låta er njuta av stunden. Stunden av att jag äntligen är tillbaka efter lite tystnad på sådär en månad eller nåt. Vad gör jag inte för er(dig?) kära läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0